مجموعه پیشرو تدارک آریسان شما را به خرید بهترین محصولات پلی اتیلن وکس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش عمده انواع واکس پلی اتیلن میکرونیزه

آنچه در این مقاله می خوانید...

واکس پلی اتیلن میکرونیزه در چه حوزه ای کاربرد دارد؟عملکرد واکس پلی اتیلن میکرونیزه چگونه است؟چگونگی تولید واکس پلی اتیلن میکرونیزهعمده فروشی انواع واکس پلی اتیلن

واکس پلی اتیلن میکرونیزه یک ماده صنعتی بسیار پرکاربرد می باشد از این ماده در صنایع مختلف می توان استفاده کرد فروش عمده انواع واکس پلی اتیلن میکرونیزه به صورت عمده و جز ارائه می شود و مشتریان عزیز می توانند به نسبت نیاز خود و کاربرد آن محصول را خریداری نمایند محصول مورد نظر در انواع مختلف تولید می شود و برای مصارفی از قبیل تولید لوله های پلاستیکی، براق کردن سطوح، نگهداری میوه ها و تولیدشمع و تایرهای لاستیکی نیز کاربرد دارد.

فروش عمده انواع واکس پلی اتیلن میکرونیزه

واکس پلی اتیلن میکرونیزه در چه حوزه ای کاربرد دارد؟

واکس پلی اتیلن میکرونیزه در چه حوزه ای کاربرد دارد؟

کاربرد واکس پلی اتیلن به خاطر دارا بودن انعطاف دمایی بسیار بالا در صنایع مختلف صنعتی خوراکی و تولیدی استفاده می شود از واکس پلی اتیلن به عنوان یک ماده اصلی در تولید نئوپان و ام دی اف یاد می شود از این محصول بسیار پرکاربرد در صنعت شمع سازی نیز کاربرد دارد از دیگر مصارف پلی اتیلن میکرونیزه می توان به پوشاندن لایه های نازکی از آن بر روی میوه ها در فضاهای سردخانه اشاره کرد و این پوشش باعث سالم ماندن میوه و شفافیت رنگ میوه ها می شود.

لوله پلی اتیلن صنعتی که اصطلاحا به آن لوله تحت فشار و لوله فشار قوی نیز گفته می شود از اکسترود کردن پلی اتیلن گرید EX3  شامل PE80  و PE100، بدون هیچ افزودنی دیگری چون گرانول و مواد درجه ۲ ساخته می شود.

همچنین اتصالات لوله پلی اتیلن گرگان به دو صورت تزریقی (قالبی) و مایتری (دستی) تولید می‌شوند. یکی از امتیازاتی که اتصالات پلی اتیلنی تولید شده توسط پارس اتیلن کیش نسبت به سایر تولید کنندگان دارد این است که لوله ها و اتصالات این مجموعه تماما از یک جنس هستند.

از این ماده می توان در صنایع لاستیک سازی نیز استفاده های موثری برد این ماده به خاطر داشتن عنصر اتیلن در دماهای مختلف واکنش‌های متفاوتی می‌دهد به همین دلیل در صنعت های مختلف قابل کاربرد است امروزه از این ماده در صنایع خوراکی نیز استفاده می شود استفاده از این ماده در پولیش کفپوش های چوبی که به منظور محافظت از فروش هاست انجام می شود پلی اتیلن واکس موجود در پولیش باعث کند شدن نفوذ هوا و رطوبت در جذب و ایشان می شود در نتیجه عمرت فروش نیز بیشتر شده و دیرتر فرسوده می شود.

محصول واکس پلی اتیلن میکرونیزه تسویه شده غیر رسمی می باشد و از این رو در صنایع مختلف صنعتی و غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد از این محصول برای پایدار کردن پارافین های استفاده می شود این محصول به خاطر اینکه یکی از عناصر اصلی تولید تایر لاستیک می باشد پس از آن برای نگهداری هرچه بهتر لاستیک به جلوگیری از ترک خوردگی لاستیک ها نیز استفاده می شود.

همچنین واکس پلی اتیلن یکی از رایج ترین روان کننده های خارجی است. واکس پلی اتیلن نوعی موم مبتنی بر پلی اتیلن است که در محلول های آلی در دمای اتاق نامحلول است، اما در آلیفاتیک ها، هیدروکربن های کلر و اکثر حلال های غیر قطبی در دماهای بالا محلول نیست. موم پلی اتیلن یک جامد بی رنگ  شفاف، کریستالی است.

پلی اتیلن موم سنگین دارای ساختار خطی است و در فشارهای کم و متوسط ​​تولید می شود. پلی اتیلن به دلیل خاصیت روان کننده بودن آن، مذاب را از فلز جدا می کند، سطح را بین فلز و پی وی سی روغن می کند و جلوه خاصی در براقیت محصول دارد. موم پلی اتیلن معمولاً در دو نوع تولید می شود: امولسیون و غیر امولسیون.

عملکرد واکس پلی اتیلن میکرونیزه چگونه است؟

عملکرد واکس پلی اتیلن میکرونیزه چگونه است؟

انواع واکس پلی اتیلن به خاطر واکنش های متفاوت در برابر دماهای مختلف عملکرد های مختلف نیز دارند این ماده غیر سمی توسط گرما منبسط و به وسیله سرما منقبض می شود و از همین رو این محصول در دماهای کمتر به صورت جامد و در دماهای بیشتر به صورت مایع در می آید.

موم پلی اتیلن نسبت به سایر پلی اتیلن ها از مقاومت و انعطاف پذیری کمتری برخوردار است اما در برابر مواد شیمیایی و فشارهای محیطی شکننده مقاومت بیشتری دارد. این نوع واکس پلی اتیلن پرمصرف ترین نوع پلی اتیلن در جهان می باشد. این ماده می تواند به عنوان پراکنده کننده و فعال کننده پلی اتیلن ، پلی پروپیلن و ABS  می تواند عمل کند.

این ماده در pvc به عنوان روان کننده خارجی استفاده می شود. موم پلی اتیلن نسبت به سایر پلی اتیلن ها از نظر خلوص بالاتر است و به دلیل وزن مولکولی و نقطه ذوب یکنواخت عملکرد آن بهبود می یابد. در نتیجه استفاده از این ماده در فرایند اکستروژن میزان تولید را حدود 30٪ افزایش می دهد.

چگونگی تولید واکس پلی اتیلن میکرونیزه

چگونگی تولید واکس پلی اتیلن میکرونیزه

مراحل تولید واکس پلی اتیلن بسیار حائز اهمیت است. موم پلی اتیلن یکی از فرآورده های فرآیند تولید پلی اتیلن است. گاز اتیلن در هگزان حل می شود و با یک کاتالیزور در یک راکتور سه فاز پلیمریزه می شود. این عملیات دارای دو جریان اصلی و ثانویه است.

در جریان اصلی، پلیمر با مقدار کمی از حلال وارد خروجی راکتور می شود و در قسمت جانبی آن با مقدار کمی از حلال به موم تبدیل می شود. حلالها از جمله موم پلی اتیلن در چندین مرحله تبخیر می شوند و درنهایت یک ظرف مخصوص در حالت مذاب وارد می شوند.

پس از این مرحله ، موم پلی اتیلن روی یک سطح بزرگ فلزی پر از نصف آب ریخته، سرد و واکس می شود. موم پلی اتیلن یکی از با ارزش ترین محصولات است، تولید آن بسیار زیاد است و میزان تولید در مجتمع پتروشیمی از 10000 تن در سال فراتر می رود.

پس از مرحله اصلاح، این ماده به موم اکسید شده تبدیل می شود و در صنایع مختلف رنگ، پلیمر و روکش استفاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای بسیار مورد استفاده تولید امولسیون موم پلی اتیلن است که بسیار مقرون به صرفه می باشد.

عمده فروشی انواع واکس پلی اتیلن

عمده فروشی انواع واکس پلی اتیلن

عمده فروشی واکس پلی اتیلن یکی از مهم‌ترین معاملات به روز جهان و کشور می باشد که توانسته است بازار را در اختیار خود گیرد همچنین این محصول تولید شده از ویژگی‌های بسیار خاص و مفیدی برخوردار است. بنابراین تهیه این محصولات به صورت اصلی، نیازمند مراجعه به معتبرترین مرکز فروش می باشد که از جمله مرکز معتبر فروش پلی اتیلن کارخانه تولیدی می باشد.

مشتریان می توانند با مراجعه به سایت محصولات تولید شده متناسب با صنعت مورد نظر خود را پیدا کرده و نسبت به کیفیت و ساختار و ترکیبات آن اطلاعات لازم را به دست آورده و به میزان لازم خود آن را ثبت سفارش نمایند در بسیاری از خرید های آنلاین این محصول، مشتریان به راحتی می توانند از به صورت مستقیم محصول خود را سفارش داده و دریافت نمایند، خرید عمده این محصولات نیز بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

امروزه تولید بیشتر این پلی اتیلن های وکس توانسته است جایگاه خود را در تولیدات محصول شیمیایی تثبیت نماید و نسبت به تامین نیاز کشور پیشرو باشد.

محمد مسلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پیشرو تدارک آریسان شما را به خرید بهترین محصولات پلی اتیلن وکس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید