مجموعه پیشرو تدارک آریسان شما را به خرید بهترین محصولات پلی اتیلن وکس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

لیست تولید کنندگان انواع پلی اتیلن واکس اورجینال

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی پلی اتیلن واکس براساس گریدتفاوت پلی اتیلن واکس گرید سنگین و سبکویژگی های پلی اتیلن واکس اورجینالمراکز تولید بهترین پلی اتیلن واکس

پلی اتیلن واکس اورجینال ماده ای بدون بو و شفاف است که خاصیت روان کنندگی دارد. پایه و ماده اولیه برای تولید این واکس پلی اتیلن بوده به همین دلیل این گونه نام گذاری شده است. این ماده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار این محصول خطی بوده و به کمک فشار تولید می شود. خاصیت روان کنندگی آن باعث شده تا مذاب به راحتی از فلز جدا شود. برای بسته بندی مواد غذایی و لبنی و تولید محصولات پلاستیک و تزریقی از این ماده استفاده می شود. ضد آب بودن مهمترین مزیت این واکس است و به همین دلیل در تولید تخته های کامپوزیت نقش اساسی دارد.

لیست تولید کنندگان انواع پلی اتیلن واکس اورجینال

دسته بندی پلی اتیلن واکس براساس گرید

در بیشتر مراکز پلی اتیلن واکس بر اساس گرید دسته بندی می شود و هر کدام از این مواد با خاصیت منحصر به فردی که دارند برای کارایی خاص مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول در دو گرید امولسیونی و غیر امولسیونی تولید می شود و تفاوت آن ها در میزان جرم مولکولی است. این ماده از نظر ساختار به سه دسته تقسیم می شود.

  • پلی اتیلن واکس سنگین
  • سبک
  • سبک خطی

مدل های خطی وزن مولکولی بالایی دارند. آنها در مقابل سایش و ضربه و سختی و فشار مقاومت زیادی دارند. به همین دلیل در کاربردهایی که نیاز به مقاومت در برابر سایش دارند به کار می روند. در این دسته بندی گرید هایی که مقاومت بالاتری دارند صدر جدول را به خود اختصاص می دهند.

حجم مولکولی در این تولیدات متفاوت بوده و باعث می شود تا ساختاری متنوع داشته باشند. برای تولید لوله های آب و فاضلاب و لوله های تحت فشار گاز از گرید های بالا استفاده می شود تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

از نظر نحوه عملکرد و استفاده دارای دو دسته خوراکی و غیر خوراکی هستند. نمونه های خوراکی برای براق کردن میوه ها و مرکبات استفاده می شود و به شکل اسپری تولید می شوند. مدل غیر خوراکی برای تولید شمع و پارافین و مواد رنگی و … به کار می روند.

تفاوت پلی اتیلن واکس گرید سنگین و سبک

تفاوت پلی اتیلن واکس گرید سنگین و سبکپلی اتیلن واکس سبک با نمونه سنگین تفاوت زیادی دارد و ساختار و حجم مولکولی این تولیدات متفاوت است. خاصیت کشسانی و ارتجاعی در برخی مدل ها بیشتر است و همین امر باعث شده تا کارایی بهتری داشته باشد.

در مدل های سبک میزان حجم و ضخامت کمتر است و بیشتر برای کارهای سبک استفاده می شود و در نمونه های سنگین میزان حجم مولکولی و ضخامت بیشتر بوده و برای پروژه های پر فشار به کار می رود.

این مدل اغلب به صورت خطی بوده و ساختاری منحصر به فرد دارد. این ماده در حلال های آلی حل نمی شود. برخی مدل های آن براق و برخی دیگر مات هستند.‌ دسته بندی بر اساس گرید باعث شده تا مصرف کنندگان تفاوت این دو را بهتر درک کنند و از این رو خرید برای آنها آسان تر است.

نمونه سبک شباهت زیادی به کریستال جامد دارد و واکس سنگین به شکل خطی تولید می شود. پلی اتیلن واکس نسبت به سایر پلی اتیلن ها مقاومت بالایی در مقابل مواد شیمیایی و تنش های محیطی دارد. به همین دلیل امروزه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

مواد ارگانیکی که در تولید این دو به کار می رود به نام واکس معروف است و در دمای معمولی محیط شکل جامد دارد و در حرارت بالا و گرما حالت خود را از دست داده و به شکل مایع در می آید.

ویژگی های پلی اتیلن واکس اورجینال

پلی اتیلن واکس اورجینال ویژگی های منحصر به فردی دارد که باعث تمایز و برتری آن نسبت به نمونه های معمولی شده است. از جمله این مزیت ها می توان به وزن سبک و انعطاف پذیری بالا اشاره کرد و دوام بالایی در مقابل سیالات شیمیایی دارد.

این محصول با افزایش پیدا کردن دما منبسط می شود و در زمان کاهش یافتن دما منقبض و جمع می شود. این تغییرات جوی بوجود آمده در محیط اطراف بر شکل و ظاهر واکس تاثیر زیادی می گذارد. هر چه محیط گرم تر می شود این ماده خاصیت ارتجاعی بیشتری پیدا می کند.

نمونه اورجینال بالاترین سطح کیفی را دارد و از مواد اولیه مرغوب و به صورت کاملا بهداشتی تولید می شود. نمونه های خوراکی این محصول مصرف زیادی دارد و در برخی مواقع به پنیر اضافه می شود تا از خشک شدن آن جلوگیری کند. به براق شدن میوه ها کمک کرده و مانع از اکسید شدن آنها می شود.

ترکیبات پیچیده ای در این ماده به کار رفته که مهمترین آنها نفت است. واکس قطبی نمونه پر مصرفی از این تولیدات است که برای رنگ پلیمر و روکش چوب و … به کار می رود و نقش جلابخشی و براق کنندگی دارد.

نمونه تصفیه شده این ماده غیر سمی بوده به همین دلیل مصرف خوراکی آن هم مانعی ندارد از این رو در صنعت غذایی و آرایشی بهداشتی بیشترین مصرف را دارد. ضد آب بودن از دیگر مزیت های این محصول به شمار می رود که مانع از نفوذ رطوبت به داخل چوب می شود.

مراکز تولید بهترین پلی اتیلن واکس

تولید پلی اتیلن واکس در ایران طی سال های اخیر رونق زیادی پیدا کرده است و مراکز تولیدی تلاش می کنند تا با تولید بهترین محصول به راحتی نیاز مصرف کنندگان را تامین کنند. این شرکت همسو با تحولات تکنولوژیک و فناوری های بروز سطح تولیدات خود را افزایش داده و توانسته در مدت زمان اندک بهترین تولیدات را داشته باشد.

واکس های با کیفیت و درجه یک بیشترین کارایی را دارند و عملکرد خوبی از خود نشان می دهند. میزان ماندگاری این تولیدات بسیار بالا بوده که این امر صرفه اقتصادی زیادی دارد. هر چه سطح کیفی بالاتر و قیمت مناسب تر باشد مسلما بازدهی فروش بهتری خواهد داشت.

ایران بهترین مراکز تولیدی دنیا را دارد و توانسته با عرضه محصولات درجه یک به راحتی بازار داخلی و خارجی را در دست بگیرد. ارزش تجاری این ماده بسیار بالا بوده و مصارف زیادی را به خود اختصاص می دهد از این رو میزان تولید آن افزایش پیدا کرده تا بتواند پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد.

تولید این ماده با بهترین مواد اولیه و مطابق با استانداردهای روز دنیا و سطح کیفی بالا باعث شده تا در بازارهای بین المللی طرفداران زیادی داشته باشد. عرضه اغلب به صورت عمده انجام می شود که نرخ مناسب تری دارد و عمده فروش در این معامله سود زیادی را بدست می آورد.

محمد مسلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پیشرو تدارک آریسان شما را به خرید بهترین محصولات پلی اتیلن وکس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید